شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور این روزا جایگاه خوبی بین کاربرای ایرانی پیدا کرده. بعد از فیس بوک که همین الانش هم یه سریا ازش استفاده می‌کنن، اینستاگرام جایگاه خوبی بین کاربرای اینرنتی پیدا کرد. اما این شبکه هم معایب و مزایای خاص خودش و داشته.

اندر معایب اینستاگرام

خب همه‌ی ما میدونیم که شبکه‌های اجتماعی همونطور که اسمشون پیداست برای ایجاد شبکه و پیدا کردن افراد و ارتباط با اون‌هاست. رسالت هر شبکه‌ای با توجه به اون چیزی که میخوان معلوم و مشخصه. ولی چیزی که توی اینستاگرام در داخل ایران معلوم نیست نوع کاربردشه. یه سریا شدن فروشگاه، یه سریا شدن فالو کننده و آنفالو کننده برای فروش صفحه، یه سریا دنبال آدم میگردن تا مثلاْ‌جاست فرند بشن ۰ که ۹۹ درصدشون قصد ازدواجن مثلاُ) و ….

عکس گرفتن از غذا یکی از مواردیه که این روزا توی اینستاگرام مد شده. به شخصه از این کار متنفرم. هیچ معنا و مفهومی نداره این کار. ( که چی بشه؟ مثلاُ‌ فقط ما غذا میخوریم؟)

یا کار دیگه‌ای که خیلی بی معناست اسکرین شات گرفتن از همدیگه و درخواست فالو از دیگرانه

اما اینا هیچکدوم رسالت مدیران شبکه و داستان‌های پشت سرش نیست!

اندر محاسن اینستاگرام

از حق نگذریم هر اتفاقی بیفته توی اینستاگرام به خوبی پوشش داده میشه و به راحتی می‌تونید از جدیدترین اتفاقات و ترندهای اون اطلاع بدید.

از اونجایی که افراد زیادی توی این شبکه اجتماعی هستن می‌تونه موقعیت خوبی برای مارکتینگ و بازاریابی آنلاین باشه.

بطور کلی وجود شبکه‌های اجتماعی چیز خوبیه 🙂 به شرطی که درست استفاده بشه

یک دیدگاه

  • سلام , مهمان