انتقال از بیان به وردپرس

خیلی وقت بود که می‌خواستم وبلاگی برای روزنوشت های خودم داشته باشم که به راحتی بتونم غیر تخصصی بنویسم. قبلاً با بلاگر سی ام اس لاگ رو کار کردم و چون تخصصی بود سعیم این بود که توش مطالب عامیانه و غیر تخصصی ننویسم. بلاگر از نظر سئو خیلی خوب بود ولی چون توی ایران مسدود شده بود نمی‌شد کار زیادی ازش کشید. امکاناتشم در حد یه بلاگ ساده بود ولی برای اون وبلاگ کافی بود.  تا اینکه روزپست رو خواستم راه بندازم.برای همین دنبال یه سرویس وبلاگ ساز خوب گشتم و به نظرم بیان (یا همون بلاگ دات آی آر) رو برای این کار انتخاب کردم. به نظر امکانات خیلی خوب بود و خیلی از نیازهای من رو تأمین می‌کرد. از قبل اطلاع داشتم که این سرویس امکان اتصال دامین رو میده. وقتی خواستم دامنه رو وصل کنم دیدم این ویژگی رو تجاری کرده!

نمیدونم مسئول مارکتینگ این تیم دانش بنیان کیه ولی به گمانم باید تجدید نظری توی پلن‌های تجاریشون بکنن. داشتن یه سری امکانات از جمله همین دامین یکی از امکانات پیش‌فرض بلاگه. امکاناتی نیمه محدود برای وبلاگ سالی ۵۴ هزارتومن برای یک طراح سایت مضحک و خنده داره!

تصمیم گرفتم از بیان به وردپرس مهاجرت کنم و با سالی ۵۰ تومن یه هاست مرغوب بگیرم و یک وبلاگ با امکانات بهتر و بالاتر داشته باشم.

نتیجه اخلاقی:

  1. سرویس بلاگ‌ها فقط برای یه سری عملیات سئو خوبن
  2. وردپرس به مراتب از همه‌ی سرویس‌های وبلاگدهی بهتر و با کیفیت تره

۵ دیدگاه

  • سلام , مهمان